Rubrieken

zondag 29 december 2013

‘Slecht’ nieuws voor musicalfans

Vorige week stond in Metro een artikel over musicals. Boven de tekst stond als titel: Minder keuze en dus ook minder werk. Mijn oog viel natuurlijk op het woordje keuze. In het artikel stond vermeld dat ook in musicalwereld de crisis voelbaar is. Dat laat zich vertalen in het aanbod. Simpelweg zijn er minder musicals uitgebracht. Voor de fans valt er dus minder te kiezen. Ik, als musical fan, dacht in eerste instantie: Ohjee, wat een ramp! Kort daarna dacht ik: Nee, dit is geen ramp. Dit is juist goed voor mij. Dan heb ik namelijk minder stress over naar welke musical ik moet gaan.

Voor acteurs is het natuurlijk vervelend dat er minder werk is. Maarja ieder nadeel heeft zijn voordeel!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten