Rubrieken

maandag 23 december 2013

Een geluk bij een ongeluk

Vanaf vandaag een nieuwe rubriek: Het verhaal van... Elke week een spetterend verhaal over een keuze die iemand heeft gemaakt. Een keuze die iemand zichzelf altijd zal herinneren!

Deze week het verhaal van Michael. Ongeveer twee jaar geleden maakte Michael een ietwat domme keuze. Een wedstrijdje tafeltennis verliep niet zoals hij had gewild. Boos sloeg hij de deur van de kantine dicht en liep naar buiten. Zijn agressie MOEST eruit. De brievenbus was het slachtoffer. BAM!

Ja BAM tegen de brievenbus en toen… Pats zijn hand. Nog geen uur later zat hij in het ziekenhuis. Het resultaat? Een gebroken hand.

Diezelfde avond, na de wedstrijd, zou Michael naar de stad komen. Gezellig een biertje drinken. Niets vermoedend, stond ik in de kroeg met een paar vrienden. Mijn telefoon ging. 'Eén nieuw bericht van Michael' stond er op mijn scherm. Ik las het berichtje en schrok. Voor de grap antwoordde ik: Zal ik je komen verzorgen? Zo gezegd, zo gedaan. Ik sprong op mijn fietsje. Tien minuten later was ik bij hem. We hebben de hele avond gezellig zitten kletsen en een 'film gekeken'. Daar waar onze liefde opbloeide. Die avond, dat moment. ''Ondanks mijn stomme keuze, ben ik nu wel heel gelukkig met haar'', aldus Michael.

Een geluk bij een ongeluk dus!

Heb jij ook een opmerkelijke, rare, spontane, domme of gekke keuze gemaakt? En wil je jouw verhaal delen? Stuur een berichtje naar bootjestevens@hotmail.com en misschien staat jouw verhaal hier volgende week!

1 opmerking:

  1. En nu 2 jaar later nog steeds super gelukkig met jou! ♡♥

    BeantwoordenVerwijderen