Rubrieken

vrijdag 27 december 2013

De droom van elke vrouw

Vandaag ben ik met mijn vriend naar Arnhem geweest. Gewoon spontaan een dagje shoppen. De droom van elke vrouw. Of toch niet?

Na een race tegen de klok kwamen we aan bij het station. Gelukkig! We hadden de trein gehaald. Eenmaal in Arnhem startte onze zoektocht naar de winkelstraat. Gevonden! Mijn hart maakte een sprongetje. Ik werd aangevallen door rode bordjes met daarop de tekst SALE! Dit is mijn geluksdag!


Vol enthousiasme en opwinding begonnen we onze tocht door de stad. Winkel in, winkel uit. Rekken vol met kleding, schoenen en tassen. Ik probeerde het met man en macht te negeren, maar toch werd ik afgeleid door alles wat velen malen goedkoper leek te zijn dan normaal. Het liefst wilde ik alles hebben. Maar helaas. SALE is té veel keus voor mij. Aan het eind van de middag ging ik, teleurgesteld en zonder nieuwe aankoop, terug naar huis.

1 opmerking: