Rubrieken

zaterdag 14 december 2013

HO, HO, HO! Merry Christmas!

Sint en zijn pieten zijn weer opgehoepeld naar Spanje, tijd voor de kerstman! Oh wat vind ik dat toch fijn. Die warme sfeer en gezelligheid. Ik hou er zo van! Op de fiets richting het station zie ik, langzaamaan, de straten steeds meer opfleuren met lampjes en andere kerstversierselen. Natuurlijk allemaal leuk, lief en aardig, maar een kerstboom kan ook niet ontbreken!

Moeders heeft altijd twee ietwat kleinere kerstboompjes. ''Ja, zo’n grote duurt altijd zo lang met versieren'', zegt ze dan. Versieren moet snel, maar het geheel moet ook stijlvol en apart zijn. Maar hoe doe je dat?

Op één of andere manier heb ik altijd moeite met versieren. Jij ook? Wat hang je in godsnaam nou in de kerstboom? Je hebt zo veel keus. Rode, witte, oranje of paarse kerstballen, lampjes in tien verschillende kleuren en dan heb je ook nog van die slingers. Probeer daar maar eens een stijlvol geheel van te creëren. Voor de echte prutsers (zoals ik) bestaat er gelukkig nog internet. Zeer handige tips voor het versieren van je kerstboom.

En zie hier... Ons resultaat!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten