Rubrieken

maandag 2 december 2013

Ben jij gestrest? Ontdek het hier!

Een tijdje terug las ik een artikel over keuzestress bij jongeren. Veel twintigers en dertigers hebben moeite met het maken van keuzes. Laat ik voorop stellen dat keuzes maken goed is. Door het maken van je eigen keuzes kun je jezelf onderscheiden van anderen en creëer je een eigen identiteit. Maar tegenwoordig worden we bedolven met informatie. 'Er is zo veel keus'.

Dagelijks stellen we ons bloot aan talloze beslissingen en keuzes. Al die keuzes kunnen stress veroorzaken. Ben jij gestrest? Doe de test!

En welk resultaat heb je behaald? Ben je gestrest?

Doe er dan wat aan! Want... stress is niet goed voor je, dus maak je niet langer druk! Geniet van het leven. Kies niet alleen met je verstand. Je hart volgen is ook belangrijk. En kom je er niet uit? Slaap er dan een nachtje over!

1 opmerking:

  1. nou bo, ik kom hier niet echt verder mee.
    dat komt eigenlijk door t volgende.

    ik krijg een overload met keuzes, ik bedoel het zou makkelijker zijn als ik er minder had.

    stel je eens voor 40 verschillende kazen of 5 verschillende kazen. ik denk dat ik door het 2e mijn keus veel sneller maak gewoon simpelweg door de hoeveelheid. Mensen zijn nou eenmaal niet goed met veel keuzes. Echter ben k zelf vastberaden als ik iets wil

    nou doeiii

    BeantwoordenVerwijderen