Rubrieken

zaterdag 28 december 2013

DOEI 2013, HALLO 2014!

Het jaar 2013 is voorbij gevlogen! Nog een paar dagen en dan gaan we weer knallend het jaar uit (of het nieuwe jaar in)! Heb jij je feestje al gepland? Weet je nog steeds niet wat je deze nacht gaat doen? Of ben jij zo’n persoon die maanden van te voren al een hele planning heeft gemaakt? Nou, ik niet hoor! Elk jaar opnieuw keert het dilemma terug. Wat moet ik gaan doen? Blijf ik thuis, ga ik naar vrienden of kies ik toch voor een feest? Maarja... welk feest dan? Iedereen wil natuurlijk ergens anders naartoe. Gelukkig heb ik mazzel dit jaar!

Ik hoef niet te kiezen. Wat is dat een fijn gevoel zeg! Samen met mijn vriend verlaat ik Nederland. Ja, echt waar! We gaan naar Disneyland Paris. Hoe vet en bijzonder is dat! Eens kijken wat voor magische momenten ik met mijn Disneyvrienden ga beleven. Het meest benieuwd ben ik naar de vuurwerkshow. Oh wat schijnt dat mooi te zijn! Een droom die uitkomt..

Geen tijd of geld om (last minute) óók een reisje naar Disneyland te boeken? Bekijk waar in Nederland de coolste Oud en Nieuw feesten worden gegeven!

Fijne jaarwisseling lieve lezers!

2 opmerkingen:

  1. Je verhalen worden verslavend je schrijft over onderwerpen die veel mensen aanspreken
    Dus lieve mensen lees de blog van bo stevens

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Bedankt voor de lieve reactie! Tips zijn altijd welkom.

    BeantwoordenVerwijderen