Rubrieken

zaterdag 21 december 2013

BEWUSTE KEUZE LIJST

De laatste tijd praat ik met steeds meer mensen over het maken van keuzes. Ik ben erg nieuwsgierig hoe andere mensen ‘keuzes maken’ beleven. Gelukkig ben ik niet de enige die moeite heeft met keuzes maken, wat een opluchting! Iedereen twijfelt wel eens of kampt op een of andere manier met keuzestress.

Maar er zijn dingen in het leven die je altijd al een keer hebt willen doen. De meest gekke ideeën waarvan je benieuwd bent hoe het is. In mijn koppie heb ik ook ideeën. Ik noem het mijn BEWUSTE KEUZE LIJST. Dingen die ik óóóit wil doen.

Niet al mijn wensen zijn uitvoerbaar, geluk speelt ook een rol. Maar de meeste dingen zijn te realiseren. Ik stel me altijd heel wat voor bij ideeën die ik heb. In werkelijkheid is het meestal minder spannend en spectaculair. Best grappig. Soms hoor ik avonturen van andere mensen. ''Vet cool'', zeg ik dan. Terwijl zij het zelf veel minder als vet cool ervaren. Genoeg gepraat. Hier komt mijn BEWUSTE KEUZE LIJST:

Ooit wil ik…
  1. Met dolfijnen zwemmen;
  2. Een nieuwsjaarduik nemen;
  3. Een verre reis maken;
  4. De loterij winnen;
  5. Een mopshondje krijgen;
  6. De Nijmeegse Vierdaagse lopen;
  7. Bungeejumpen;
  8. Oesters eten;
  9. Een dag Pardoes / Pardijntje zijn;
  10. Meedoen aan Expeditie Robinson;
  11. Naar Amerika gaan;
  12. Door een langsrijdende auto (die door een plas rijdt) overgoten worden met water.
Heb jij ook een BEWUSTE KEUZE LIJST? Ik ben benieuwd wat voor spectaculaire dromen jij hebt!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten