Rubrieken

vrijdag 10 januari 2014

Mijn blog en ik

Inmiddels zijn wij twee maanden verder. Wij, mijn blog en ik. Wat betreft onze relatie is gebleken dat we goed bij elkaar passen. Mijn blog heeft al drie keer een andere titel gekregen. De opmaak is al zeker vijf keer gewijzigd. En de kleur… tsja daar ben ik de tel bij kwijtgeraakt.

Mijn blog moet geordend zijn, maar ook luxe uitstralen. Dat laatste is niet helemaal gelukt. Het lastige van niet kunnen kiezen, is uitkomen bij een heel chaotisch en onoverzichtelijk zooitje, óf bij een neutraal en saai beeld. In mijn geval de tweede optie dus. Ja, mijn blog en ik. We passen bij elkaar.

5 opmerkingen:

  1. Wat breng je het weer grappig

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Was leuk om te lezen, je verteld het op een leuke manier knap gedaan

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Keuzes maken is en blijft moeilijk, maar welke keuze je ook maakt als jij achter jou keuze staat is het de juiste keuze. Succes Ricardo

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Bedankt voor de leuke reacties.
    @Ricardo: Dat zijn wijze woorden!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja Bo, heel erg goed geschreven. Top!!

    BeantwoordenVerwijderen