Rubrieken

dinsdag 17 december 2013

Een lichtpuntje in deze donkere dagen

De vakantie voor aankomende zomer al geboekt? Of heb je andere plannen? Vandaag viel het SUNWEB INSPIRATIEMAGAZINE bij mij op de deurmat. Wauw.. de naam doet zeker eer aan, inspiratie genoeg! Of misschien iets te veel... Het magazine staat vol met informatie over mooie bestemmingen.

Daarmee start voor mij een volgend dilemma. Waar gaat mijn reis aankomende zomer naartoe? Elk jaar opnieuw heb ik moeite met kiezen. Blijf ik dichtbij huis of ga ik een verre reis maken? Neem ik het vliegtuig of pak ik de auto? Wil ik kamperen en avontuur of toch relaxen in een All Inclusive resort? Of sla ik dit jaar maar eens over, dat kan natuurlijk ook nog.

Elk jaar kies ik voor wat (voor mij) bekend terrein is: een resort. Toch zegt mijn gevoel dat ik aankomende zomer iets anders wil. Maarja wat ik precies wil… dat weet ik nog niet! Zon, avontuur, relaxen... Ik wil zoals gewoonlijk weer van alles wat. Toch is het heerlijk om in deze donkere dagen vast weg te dromen naar een warme vakantiebestemming!

Tips of ideeën over landen waar ik geweest MOET zijn? Ik hoor het graag!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten