Rubrieken

donderdag 2 januari 2014

The day after

Terug van weg geweest. Drie dagen Disneyland. Ze zijn voorbij gevlogen. Een onvergetelijke ervaring, maar toch anders dan verwacht. En ook deze dagen werden mij vele keuzes voorgeschoteld. Poeh poeh! Disney Village, Walt Disney Studios en natuurlijk het Disneyland Park. Waar gaan we als eerste naartoe?

Een hapje eten is wel verstandig. Maar waar? Keuze uit tientallen restaurants… Na een uur ronddwalen besloten we te gaan eten bij Planet Hollywood. Een menukaart vol met eten. Oh my god! Tot twee keer toe kwam de serveerster tevergeefs vragen of we al wisten wat we wilden eten. Natuurlijk wist ik het wéér niet. Te veel keus. In de twee dagen die volgden heb ik het nog erg zwaar gehad. Attracties, attracties en nog meer attracties. Ik wilde overal in! Maar de tijd gooide roet in het eten. Ik kon niet overal in, dus ik MOEST kiezen. Wat een ramp!

Nu vragen jullie je vast af.. Heeft ze het wel leuk gehad? Ik heb het hartstikke naar mijn zin gehad hoor! Alleen tsja die keuzes… Het maakt het allemaal iets lastiger! Toch hoef ik over mijn hoogtepunt van deze drie dagen niet lang na te denken.

Na de vuurwerkshow zijn we (mijn vriend en ik) als twee dolle stieren naar de Tower of Terror toe gerend! Ja, ja. Als één van de eerste zat ik, om kwart over twaalf 's nachts, in een lift die verdiepingen naar beneden stortte. Gaaf joh!

Een tip voor mensen die ook moeite hebben met het maken van keuzes: Stippel van te voren een route uit, kijk waar je wilt eten en reserveer. Dit scheelt een hoop tijd!

Ik wens jullie een heel gelukkig en gezond 2014 toe!

1 opmerking:

  1. Prachtig heb je je drie dagen in disney weergegeven.
    Ik heb je blog 2 dagen moeten missen
    Blij dat je er weer bent

    BeantwoordenVerwijderen