Rubrieken

vrijdag 17 januari 2014

De laatste… Of toch niet?

De tijd is voorbij gevlogen! Het schrijven van VEERTIG blogposts. In eerste instantie dacht ik: ‘’Waar ben ik aan begonnen?’’ Veertig? Dat haal ik nooit. Maar niets is minder waar. Dit is nummer veertig. Het bloggen ging beter dan ik had verwacht. Bij het publiceren van mijn dertiende blogpost dacht ik: ‘’Ohh ik moet er nóg zevenentwintig. Haal ik dat wel?’’ Maar vandaag is mijn doel bereikt. Missie geslaagd!

Het schrijven heb ik ervaren als ontzettend leuk. Het blog wordt bijna een soort ‘kindje’ van je. En stiekem ga ik het bloggen missen. Maar echt afscheid nemen? Nee, dat doe ik niet. In februari start ik met de minor Schrijven en Redigeren. Wellicht kan ik mijn blog met de minor combineren.

Lieve lezers, BEDANKT! Ik ben jullie dankbaar voor het volgen, delen, reageren, lezen, lezen en nog meer lezen van mijn blog. Door jullie steun, heb ik mijn doelen behaald. Jullie enthousiaste, leuke en positieve reacties gaven een boost!

Als afsluiter drie hoogtepunten van mijn afgelopen blogperiode:
  1. Het interview met mezelf
  2. Het acht beeldenconcept: Get ready to party!
  3. Het verhaal van…
Stiekem heb ik nog meer hoogtepunten, maar ik dacht… Laat ik eens kiezen!

2 opmerkingen:

  1. Blijf lekker schrijven want ik geniet ervan!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ga je blogs zoooo missen en niet alleen ik maar ook vele anderen
    Succes met al hetgeen je gaat schrijven

    BeantwoordenVerwijderen